Вчені спростували користь зорового контакту для покращення спілкування

Зоровий контакт "очі в очі" не покращує комунікацію
Зоровий контакт "очі в очі" не покращує комунікацію / unsplash.com

Зоровий контакт "очі в очі" вважають одним з найважливіших інструментів ефективної комунікації. Проте нове дослідження вчених спростовує цей стереотип.

Науковець з австралійського університету Едіт Коуен та вчений Шейн Роджерс з Університету Кларксона в США вважають, що з таким успіхом можна дивитися і на вухо, і на лоб, і на будь-яку іншу частину голови, пише журнал Perception.

Читайте також: Який раціон може полегшити симптоми депресії

Це є гарною новиною для всіх, хто відчуває незручність і тривогу при прямому погляді в очі.

Вчені провели експеримент, який полягав у серії коротких, 4-хвилинних діалогів заздалегідь підготовленого дослідника по черзі з кожним з майже 50 добровольців.

І дослідник, і співрозмовники використовували спеціальні окуляри, які автоматично відстежували напрямок погляду. У половині випадків дослідник спрямовував погляд прямо в очі співрозмовнику, а в іншій половині – на його рот.

Після завершення розмов учасники відповідали на кілька запитань, які дозволив вченим оцінити, наскільки сподобався їм діалог і наскільки вони були уважні і зацікавлені співрозмовником.

Експеримент не виявив жодної різниці між групами. Ба більше, учасники, яким під час діалогу в очі взагалі не дивилися, зовсім не відчували себе обділеними зацікавленими поглядами.

Головне – дивитися на частину обличчя співрозмовника
Головне – дивитися на частину обличчя співрозмовника

Тобто, люди не надто чутливі до певної точки фокусування погляду співрозмовника на своєму обличчі.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук