Покрокову інструкцію, як діяти, коли ваш лікар порушив закон або завдав шкоди пацієнту написала в. о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун.

Читайте також: Як підготуватися до здачі крові: поради від Супрун

Для цього потрібно написати письмове звернення – принести особисто і попросити зареєструвати, відправити поштою рекомендованим листом або через електронну пошту із зазначенням адреса для відповіді.

Що потрібно зазначити в заяві:

  • ПІБ;
  • Місце проживання;
  • Викласти суть питання і сформулювати вимогу;
  • Якщо ви хочете бути присутнім при розгляді – вкажіть це;
  • Підпис і дату.

Кому направляти скарги:

  1. Головлікаря з письмовою заявою (попросіть зареєструвати його);
  2. Якщо ситуацію не вирішилася, то в департамент або управління охорони здоров'я вашого міста або області;
  3. Якщо не вдалося повторно – телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;
  4. Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду по телефону 1545.
  5. Можна звернутися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів (безкоштовно).
  6. Якщо ситуація залишається невирішеною, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися в Центри з надання безоплатної правової допомоги.

Якщо ж ви не згодні з рішенням, слід зробити наступне:

  1. Подати скаргу до органу або посадовій особі вищого рівня;
  2. Подати скаргу в місцевий департамент охорони здоров'я.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.