Як відкриті офіси впливають на продуктивність і комунікацію між працівниками

Відкриті офіси впливають на комунікацію та продуктивність співробітників
Відкриті офіси впливають на комунікацію та продуктивність співробітників / unsplash.com

Дослідники з'ясували, як офіси відкритого типу – так звані "опен-спейси", позначаються на комунікацію між співробітниками.

Науковці з Гарвардського університету довели, що попри поширену думку, що робота в офісах відкритого типу мала б полегшити комунікацію між працівниками, навпаки – провокує соціальне відсторонення від колег.

Читайте також: Офісне повітря вбиває: як зробити його чистішим

Для дослідження використовували гаджет, який визначав, як часто співробітники спілкувались з колегами віч-на-віч та у чатах, месенджерах і користуючись електронною поштою.

Експеримент провели у відкритому робочому просторі та офісі з окремими робочими кабінетами.

Попри відсутність перешкод для живого спілкування в open space-офісах працівники на 70% частіше спілкувались онлайн.

Робота у відкритих офісах також негативно впливає на нашу пам'ять та здатність запам'ятовувати і утримувати інформацію.

офіси опен спейси
Відкриті офіси впливають на здатність запам'ятовувати і утримувати інформацію//Фото: unsplash.com

Яке найбільше "зло" в офісах відкритого типу? Найбільш деструктивним впливом в open space для багатьох працівників є шум.

Професори Сіднейського університету виявили, що приблизно кожен другий (50%) зі співробітників офісів з повністю відкритим плануванням і близько 60% співробітників, що працюють в офісах з низькими стінами, не задоволені своєю "звуковою приватністю".

Для порівняння серед співробітників традиційних індивідуальних офісів таке невдоволення висловили лише 16% респондентів.

Науковці констатують, що опен-спейси також негативно впливають на емоційний стан працівників, відволікають від роботи та змушують відсторонюватись від колег.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук