Який препарат від хвороб кишечника може спричинити розвиток раку

1707 Читать новость на русском
"Азатіоприн" може спричинити розвиток раку
"Азатіоприн" може спричинити розвиток раку / fb.ru

Відомий препарат "Азатіоприн", який приймають при захворюваннях кишківника, може викликати появу раку шкіри.

Такий вплив препарату виявила група наукових фахівців з Університету Данді, Лондонського університету королеви Марії та Інституту Сенгера, повідомив EurekАlert!

Читайте також: Науковці зробили серйозний ривок у лікуванні ракових клітин

"Азатіоприн" активно застосовують для терапії запальних захворювань кишечника, артриту, васкуліту (запальне ураження стінки кровоносних судин).

Під час дослідження науковці з'ясували, що використання "Азатіоприну" призводить до підвищених фоточутливості і ризику мутацій клітин шкіри, що призводять до появи плоскоклітинної карциноми – злоякісної пухлини з епітеліальної тканини.

Тож якщо хворий приймає даний препарат, необхідно проходити додаткові огляди, які б дозволили вчасно діагностувати наявні вогнища ураження.

А ще людям з кишковими хворобами і артритом важливо ретельніше дбати про захист від сонця. Зв'язок "Азатіоприну" з онкозахворюванням потребує ще додаткових досліджень.

Більше новин, що стосуються лікування різноманітних захворювань, медицини в Україні, здорового способу життя та харчування, вагітності та пологів, відкриттів у сфері медицини та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук