Знайшли нову небезпеку оральних контрацептивів

Оральні контрацептиви викликають ожиріння
Оральні контрацептиви викликають ожиріння / unsplash.com

Іспанські вчені прийшли до висновку, що прийом оральних контрацептивів підвищує ризик ожиріння.

Про це йдеться в роботі дослідників Університету Наварри, яку опублікували в International Journal of Obesity.

Читайте також: Як оральні контрацептиви впливають на жінок

Науковці понад вісім років спостерігали за здоров'ям 4920 жінок (середній вік – 28 років). Учасниці контрольної групи не приймали оральні контрацептиви.

З'ясувалося, що прийом таблеток протягом двох і більше років збільшує на 78% ймовірність розвитку ожиріння в наступні вісім років.

Оральні контрацептиви втричі підвищують ризик ожиріння
Оральні контрацептиви втричі підвищують ризик ожиріння 

"Ризик розвитку ожиріння в наступні роки майже вдвічі вище серед жінок, які регулярно приймають оральні контрацептиви, і майже в три рази – серед тих, хто приймає їх понад два роки", – розповів дослідник Альваро Сан Хуан Родрігес.

За словами Альфредо Хеа, ризик ожиріння може бути пов'язаний із затримкою рідини, відкладенням жиру або навіть приростом м'язової маси в результаті гормональних змін.

Ці результати доводять, що потрібно бути обережними у застосуванні оральних контрацептивів і дають важливу інформацію жінкам при прийнятті рішення про використання цих препаратів.

Раніше шведські та північноамериканські науковці довели взаємозв'язок між прийомом оральних контрацептивів і діабетом, гіпертонією, ішемічною хворобою серця та раку молочної залози.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук