БЛОГ
-
Скандали зі Spotify: чому популярні виконавці видаляли звідти свою музикуSpotify – другий за величиною у світі музичний стрімінговий сервіс. Він пройшов шлях від засобу боротьби з піратською музикою до багатомільйонної музичної платформи.
-
Секрети Electronic Arts: як ігри принесли компанії світову славуУ здобутках Electronic Arts – десятки ігрових серій та переповнені стадіони спортивних кібертурнірів. Компанія пройшла свій шлях від перших розробок в ігровій індустрії до найбільших гравців ринку відеоігор.
-
Невдала страта в Оклахомі та ефективність Pfizer: чи важливо, хто переможе гонку вакцинУ листопаді 2020 року Pfizer першою серед інших компаній оприлюднила попередню оцінку своєї вакцини від COVID-19 – ефективність складає 95%. Є й інші кандидати – Moderna та AstraZeneca – вони теж показали хороші попередні результати.
-
Чому Pfizer відмовилась надавати препарати для смертельних ін'єкцій: історія успіху компаніїВід таблеток для боротьби з глистами – до першості на ринку лікарських засобів. Компанія Pfizer – одна з найбільших у світі фармацевтичних корпорацій.
-
Xiaomi стала надпопулярною з річним виторгом у 29 мільярдів доларів: історія розвитку компаніїЩе десяток років тому китайські смартфони і техніка мали не найкращу репутацію, зокрема й на вітчизняному ринку. Сотні тисяч, навіть мільйони низькоякісних підробок. Власники телефонів з біркою "made in china" могли хизуватися хібащо кількістю антен, вбудованих у їхні девайси.
-
Курс еко та скандали H&M: як звичайна футболка пов'язана із тисячами смертей у БангладешіНа початку 2000-х тренд на еко лише зароджувався. Зараз же – став невіддільною частиною філософії моди. Бренди підлаштовуються під нового споживача. Компанія H&M спробувала це зробити після пожежі на швейній фабриці у Бангладеші.
-
Феномен H&M: як маленький магазин одягу став одним з найбільших брендівІсторія відомого бренду H&M розпочалася у Швеції в 1950-х роках. Тоді бізнесмен Ерлінг Перссон, опинившись після війни у США, надихнувся концепцією роздрібних магазинів – з великою кількістю товарів за демократичними, доступними цінами.
-
Ford Motor Company: чому компанія свідомо продавала смертоносні машиниFord Motor Company уже понад сто років є одним з найбільших автовиробників світу. Компанія пройшла шлях від фермерської справи до лідерства на ринку автопрому.
-
Джинсами Levi's зв'язували вагони: як компанія стала одним із лідерів світових продажівЩороку лише у США продають майже півмільярда пар джинсів. Найбільший гравець на ринку деніму – компанія Levi's. Робітничі штани перетворилися на важливий елемент самовираження, перекочувавши із золотих копалень у шафи чи не кожного мешканця планети. Все про компанію – читайте далі.
-
Чи доставляють кур'єри наркотики та чому компанія заборгувала ресторанам: все про доставку GlovoЖовті рюкзаки тепер на вулицях міст, в супермаркетах, аптеках, у черзі до віконця McDonalds і навіть у тролейбусі. Іспанський сервіс доставки Glovo пообіцяв, що за лічені хвилини привезе усе, що завгодно: їжу із закладів харчування, забуті ключі та навіть ліки від похмілля. Все про компанію – читайте далі.
-
Як PepsiCo роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компаніюВід сиропу для покращення травлення – до одного з найбільших виробників безалкогольних напоїв планети. Pepsi більше, ніж 100 років намагається вибороти першість на ринку, змагаючись з одвічним суперником – Coca-Cola.
-
TikTok захоплює світ: чому соцмережа блокує "некрасивих" людей та лякає американцівTikTok – програма, яка за одну хвилину відправить вас на курси макіяжу, концерт улюбленого гурту чи на прийом до лікаря. Соцмережа вже другий рік у трійці найбільш скачуваних неігрових додатків, а її власник, компанія ByteDance забрала в Uber звання найдорожчого стартапу у світі.