Проектуючи трасу, архітектор радився із чинними гонщиками і врахував усі побажання. Тут і перепади висот і 2 довгі прямі - головний плацдарм для атак, і зв’язка швидкісних поворотів. До слова, на індійському етапі команди отримали одразу 2 зони для активації системи DRS.

Подбали організатори і про публіку - трибуни автодрому вміщують 120 тисяч глядачів, а з кожної видно щонайменше 3 повороти. Не зіпсувати дебюту обіцяє і погода - протягом уїк-енду буде сонячно.

Не видумувати велосипеду перед візитом до Індії вирішила компанія "Піреллі". На 17-му етапі сезону постачальник шин запропонує командам компаунди Soft і Hard.

Судячи з усього, протягом гонки на команди чекають три піт-стопи. Ажіотажу гран-прі в Індії, без сумніву, додає присутністю в пелотоні індійської команди, а також двох місцевих гонщиків. Та зрозуміло, ані "Force India", а тим паче Чандхок чи Картікеян на перемогу тут не претендують. Головні фаворити уже традиційно - Феттель, Хемілтон, Баттон і Веббер.