Про це пише cossa.ru.

Параметр вже з'явиться у вкладці Usage Insights.

Читайте також: Apple повернеться до використання "небезпечної" функції

Цю інформацію підтвердив і СЕО компанії Кевін Сістром у Twitter.

"Ми створюємо інструменти, які допоможуть спільноті Instagram дізнатися більше про час, який користувачі витрачають на додаток. Важливо розуміти, як час в онлайні впливає на людей, і відповідальність за це лежить на всіх компаніях. Ми хочемо бути частиною вирішення цієї проблеми, і я серйозно ставлюся до цієї відповідальності".

Як відомо, раніше в YouTube заявили, що запускають систему нагадування про необхідність зробити перерву в перегляді відео. Нова функція пов'язана з тим, що Google зосередився на розвитку концепції "цифрового благополуччя", про яку компанія оголосила на недавній конференції I / O 2018.