Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Кабмін повинен відреагувати на бездіяльність "Укрзалізниці", – бізнес

Енвер Цкітішвілі
Енвер Цкітішвілі / youtube.com

УЗ намагається "залатати дірки" грошима вітчизняних виробників, значно піднімаючи тариф на перевезення для бізнесу.

Таку думку на своїй сторінці в Facebook висловив генеральний директор металургійного комбінату "Азовсталь" Енвер Цкітішвілі, пише Uaprom.

За словами Цкітішвілі, УЗ демонструє небажання або невміння вирішувати проблеми власної ефективності, перекладаючи свої промахи на бізнес.

"Ми не бачимо жодного бою з неліквідами, з проблемою дискримінації ГМК в питанні забезпечення парком піввагонів УЗ. Якщо говорити жорстко, виною всьому, мабуть, невміння і/або небажання її керівництва оптимально використовувати ті ресурси, якими в даний час має в своєму розпорядженні дана державна монополія", – пише директор комбінату.

Е. Цкітішвілі додав, що виробники сподівалися пережити осінній період дефіциту брухту завдяки тендеру УЗ на реалізацію брухту, однак досі жодних реальних дій з боку монополіста не відбувається.

Ми передбачали можливість виникнення нового дефіцитного періоду цієї осені набагато раніше, ніж він настав. У той же час, ми сподівалися, що ці нелегкі часи нам допоможе пережити тендер на реалізацію 128 тис. тонн залізничного металобрухту, про який ще в середині літа гучно заявляло керівництво УЗ. Однак, до цього часу – ніяких реальних дій з її боку. У такій ситуації втрати понесуть і металурги і УЗ і, що найголовніше, держава,
– написав Е. Цкітішвілі.

Він підкреслив, що тільки за останній місяць котирування металобрухту на зовнішньому ринку впали, в середньому, на $ 40-$ 50/т. "На 400-500 грн/т продемонстрував зниження і внутрішній ринок. Нескладно підрахувати, що вже на даний момент УЗ недоотримала приблизно 50-65 млн грн, – додав директор комбінату. – Якщо справа піде так і далі, то дані обсяги металобрухту, на суму близько 700-800 млн грн будуть іржавіти і гнити в засіках УЗ, відволікаючи додаткові ресурси на їх зберігання, охорону, не кажучи вже про втрати від їх можливого розкрадання".

При цьому Е. Цкітішвілі задається питанням, чому УЗ замість того, щоб реалізувати "цілі гори металобрухту вартістю в сотні мільйонів гривень", прагне підвищити тарифні ставки на вантажоперевезення.

"Схоже, що своє слово з цього приводу знову повинен сказати Кабмін", – підсумував директор комбінату.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук