Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Київ серед лідерів за рівнем заторів у Європі: як КМДА планує позбуватися проблеми

      Київ третій у Європі та 12 у світі в рейтингу найбільших заторів. У порівнянні з 2019 роком ситуація для столиці України тільки погіршилася. Як цю проблему планує вирішувати міська влада – дізнавалися кореспонденти 24 каналу.

      Рейтинг міст з найбільшими заторами вже втретє складала нідерландська компанія, що спеціалізується на GPS-навігації. Аналізували понад 400 великих міст. 

      Цікаво! Влада Києва купить 70 екоавтобусів до кінця року: деталі

      Серед європейських міст гіршу ситуацію, аніж Київ мають лише Москва та Стамбул.

      Рейтинг заторів
      Рейтинг міст за рівнем заторів

      У середньому киянин витрачає щодня пів години свого життя в заторах, а за рік набігає 9,5 днів. За 2019 рік столиця тільки погіршила свої показники.

      Ми отримали 7 додаткових відсотків заторів за минулий (2019 – 24 канал) рік. Це дуже багато,
      – пояснив експерт із транспортного планування Дмитро Беспалов.

      Київ часто порівнюють із Берліном, бо кількість жителів і площа міста там майже така ж. Жителька Берліна Ксенія пояснила, що у німецькій столиці дуже зручна й розгалужена мережа громадського транспорту. Тільки метро налічує 173 станції, що утричі більше, ніж у Києві. І на двоколісних там їздять не одиниці, як у Києві. Адже велодоріжки це окрема смуга для транспорту, то ж усе більше берлінців залишають авто вдома.

      Метро Берліна
      Метро Берліна

      "Нещодавно в місті були введені обмеження швидкості для автомобілів у 30 кілометрів на годину на більшості центральних вулиць. Ви можете уявити наскільки швидшим є пересування на метро у порівнянні з пересуванням на автомобілі", – розповіла жителька Берліна Ксенія.

      У Києві все ж таки громадський транспорт головний. Він возить 70% пасажиропотоків. Тому він має бути пріоритизованим за всіма параметрами,
      – пояснив експерт із транспортного планування Дмитро Беспалов.

      Однак щоб стимулювати людей пересісти з авто, тролейбуси й автобуси мають їздити чітко вільною смугою для громадського транспорту.

      У КМДА визнають, що ситуація із заторами ледь не катастрофічна. Радник Кличка нещодавно створив експертну групу з цього питання. У підсумку по 200 штрафів на день за неправильне паркування і по 150 евакуйованих авто. Проте, щоб дійсно розвантажити місто, потрібно добудувати Велику Окружну дорогу.

      Читайте також: Заборгованість по виплаті субсидій є у 19 областях: де саме

      "Ми не можемо перебудувати все місто для автомобілів, щоб кожному було зручно запаркуватися. Ні, має бути боляче, має бути дорого. Ви маєте користуватись або метро, або громадським транспортом, або не їздити в центр", – пояснив радник міського голови Києва Максим Бахматов.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук