Це було важко, як для фахівців, так і для абонентів. Після проведення ремонтних робіт ситуація змінилася. Було виділено додаткове приміщення, в якому зручно розташувалися робочі місця фахівців, в кімнатах стало більш просторо і комфортно, були пофарбовані кабінети та коридор, у якому розташована зона очікування та інформаційні стенди,
заявляють у компанії.

Завдяки нововведенням, жителі Подільського та Оболонського районів зможуть отримувати весь спектр послуг, які пропонує "Київгаз" у сучасному центрі. Поділ приміщень, як вважають у компанії, також допоможе уникнути великих черг, додаткових проблем з документацією і зробить очікування обслуговування більш комфортним.

Нагадаємо, що в липні "Київгаз" відкрив новий центр обслуговування абонентів на вул. Володимирській 49А.