Про це повідомляє офіційний сайт "Київенерго".

"Будь-які повідомлення, які можуть надійти вам електронною поштою з безкоштовних поштових сервісів з вимогою оплатити послуги "Київенерго" чи борги за них, є шахрайством", – наголошується у повідомленні компанії.

Читайте також: Група хакерів викрадала гроші з карток клієнтів українських банків: СБУ затримала зловмисників

В "Київенерго" нагадали, що про наявність заборгованості компанія інформує своїх клієнтів за допомогою SMS-повідомлень, офіційних листів та дзвінків операторів контакт-центру 15-88.

Окрім того, в "Київенерго" додали, що перевірити інформацію про нарахування та розрахунки за послуги, надані компанією можна:

в Особистому кабінеті з електроенергії та Особистому кабінеті з гарячої води та опалення;

на сайті для клієнтів www.kyivenergo.ua;

у будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів чи в контакт-центрі за телефоном 15-88 або (044) 202-15-88.