Про це розповів віце-прем’єр-міністр України – міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Наземне метро буде збудоване в містах-мільйонниках України.

"Дуже цікавою складовою доходів, окрім визначення вартості поїздки залежно від довжини маршруту, є реклама та продаж назв окремих станцій метро – як компаніям, так і приватним особам", - сказав Борис Колесніков. Так, в Дубаї деякі станції носять "імена" провідних гравців ринку – компаній, що тим самим рекламують свою продукцію; при цьому кошти за таку рекламу спрямовуються на розвиток та будівництво метрополітену.

"Наприклад, ви їдете вздовж фабрики "Рошен", а станція називається "Петро Порошенко subway station". Це і запам’ятовується, і служить найкращою рекламою. Тож, думаю, фінансово спроможні українці зможуть таким чином реалізувати свої амбіції та увіковічити свої імена. Крім того, є багато корпорацій, які потребують такого роду рекламу", - зазначив віце-прем’єр-міністр України.