Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Компанії відмовляються брати участь в тендерах "Укрзалізниці"

      513 Читать новость на русском
      "Укрзалізниця"
      "Укрзалізниця" / vcrti.com.ua

      Один з найбільших постачальників палива в Україні компанія "Анвітрейд" відмовився від участі в тендері УЗ.

      Встановлення формульного ціноутворення – це єдиний спосіб прибрати корупцію з паливних закупівель "Укрзалізниці" (УЗ). А до тих пір, поки тендери на закупівлю дизельного палива будуть проходити традиційно – з відкатами, позовами і блокуваннями, нормальним трейдерам краще утриматися від участі в них. Про це заявив виданню ДТ директор одного з найбільших постачальників палива в Україні – підприємства "Анвітрейд", Петро Белз. Таким чином він прокоментував своє рішення відмовитися від майбутньої роботи з УЗ.

      "Поки умови не будуть змінені на чесні і прозорі, "Анвітрейд" більше не братиме участі. Нам це не цікаво", – заявив Петро Белз і додав, що в приватних бесідах, багато трейдерів підтримують ідею введення "формули", але в тендерах перемагають ті, хто будує бізнес на кабінетних домовленостей.

      Україна імпортує більше 70% споживаного дизельного палива і внутрішній ринок залежить від світових і європейських котирувань на нафтопродукти. При цьому, найбільший споживач дизеля – "Укрзалізниця" – намагається купувати паливо за фіксованою ціною. І "втрачає", в результаті, до $40 на тонні.

      Перевага формульного ціноутворення в тому, що воно все максимально автоматизує, і зводить нанівець будь-які тіньові нюанси.

      Є константи – котирування PLATTS і акциз, а є змінна – премія трейдера. Все інше – корупція. Щоб уникнути корупції, формула повинна бути простою: потрібно прив'язати ціну закупівель до констант, які залежать від людського фактора і чиїхось домовленостей. Я впевнений, що предметом торгів повинна бути тільки премія трейдера, а все інше має бути стабільним і прогнозованим. Немає більше факторів впливу на ціну: довідок, коригувань, змін. Тільки обраний PLATTS і премія постачальника. І кожен для себе вибирає свою міру заробітку,
      – вважає Петро Белз.

      Складається враження, що УЗ не хоче переходити на умови формульного ціноутворення. Хоча, з огляду на тенденцію останніх заблокованих тендерів, перехід на роботу за світовими правилами – це питання часу і політичної волі керівництва. В протилежному випадку великі ризики залишитися взагалі без палива.

      ДОВІДКА:

      Platts – американське інформаційне агентство, яке спеціалізується на публікації цінових котирувань на нафту, нафтопродукти, природний газ, продукти нафтохімії і промислові метали, що торгуються в різних регіонах світу (котирувальне агентство). Є підрозділом американського медіахолдингу McGraw-Hill. З 28 квітня 2016 року – після перейменування материнської компанії McGraw Hill Financial, Inc' в'S&P Global Inc. – агентство носить назву S&P Global Platts.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук