Вулиці обтяжують транзитні вантажні автомобілі. Київські мости - єдиний шлях, яким вони можуть потрапити з одного берега Дніпра на інший. Ситуацію ускладнює руйнування дорожнього покриття.

Як можна говорити про хороші дороги коли 80% вулиць в місті Києві відслугували свій нормативний термін? Тобто 12 років вони не знали ремонту, ці вулиці, - каже гендиректор корпорації "Київавтодор" Георгій Глінський.

Водночас керівництво "Київатодору" пишається відремонтованими вулицями і розв’язками збудованими напередодні Євро 2012.

Раніше міністр інфраструктури Борис Колесніков повідомляв, що на реконструкцію та будівництво 2000 кілометрів доріг напередодні Євро 2012 держава витратила 3 мільярди доларів. При тому, що коштів на ремонти доріг в Україні завжди бракує, чиновникам вдається привласнити їх частину.

Проектні роботи, а вони не були завершені тоді, коли презентувався об’єкт, на сьогодні виконані на 90-92% по різним ділянкам. Вартість орієнтовно на сьогоднішній день становить 55 мільярдів гривень. Це з урахуванням двох великих мостових переходів: південного і північного”, - каже радник голови "Укравтодору Євген Прусенко.

Проект передбачає зведення 8 мостів, 28 розв’язок і 78 шляхопроводів. Згідно з розрахунками, «Велике кільце» могло б пропускати від 100 до 170 тисяч автомобілів на добу. Хоча сама дорога існує лише на папері, землі, якими вона мала б проходити, активно скуповувались за цілком реальні гроші.

Але надії скупників земель здійсняться не скоро. В останні роки про «Велике київське кільце» намагаються не згадувати.

Замість Великої кільцевої дороги вирішили добудувати "Мале кільце". Окружну дорогу, яка оминає Київ із заходу і утворює напівкільце, планується продовжити і вивести на лівий берег Дніпра. Будівництво нового мосту через Дніпро і дороги, що має стати частиною «Малого кільця», визнано національним проектом.

Загальна вартість проекту становить 428 мільйонів євро, що значно нижче аналогічних проектів, які зараз реалізуються в Україні за бюджетні кошти. Довжина загальна до 22 кілометрів, - каже голова Держагентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів.

В "Укравтодорі", що розробляє проект "Великого кільця", сумніваються, що будівництво нового мосту через Дніпро вирішить транспортні проблеми Києва.

Тим часом існуюча Окружна дорога, яку планується продовжити на Лівий берег, потерпає не лише від транспортних заторів, а й від катастрофічного руйнування дорожнього покриття, що загрожує не лише справності автомобілів, але й безпеці водіїв.

Згідно з проектом Програми розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 роки міністерство інфраструктури пропонувало протягом 6 років витратити на будівництво та ремонт доріг майже 265 мільярдів гривень. Тим часом, транспортні експерти відзначають, що без залучення концесіонерів реалізувати масштабні дорожні проекти виключно державним коштом в Україні неможливо.