Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Куди діти друковану агітацію після виборів: цікавий досвід Львова

      Вибори пройшли, але агітація на вулицях міст залишилася. Однак, куди після виборів подіти тисячі рекламок, газет, листівок, а ще банери та бігборди? Вирішення цієї проблеми знайшли у Львові.

      Там непотрібні агітки мішками приймають на міській сортувальні сміття. А ще, як виявилось, рекламні банери потрібні військовим на передовій.

      Читайте також: Авоськи, мішечки, екосумки: які українські бренди шиють стильні багаторазові торбинки

      ► Міська сортувальня сміття

      У львівську сортувальню сміття щодня зносять по кількадесят мішків із паперовою агітацією кандидатів у народні депутати. Також вже є понад сотня банерів.

      Якщо говоримо про макулатуру, то ми просто її пресуємо в тюки і потім відправимо з іншим картоном та папером. З банерів можна шити сумки, які потім теж довго використовуються, оскільки це дуже зручний матеріал,
      – розповіла сортувальниця Наталія Войтова.

      львів сортування
      Сортувальня сміття

      Екс-кандидати в нардепи в ділі

      Приносять агітацію на сортувальню і екс-кандидати у депутати. Андрій Москаленко до парламенту не потрапив. Але вирішив сам прибрати за своєю кампанією.

      Ми це декларували на початку: що ми будем робити мінімальні видатки, плюс, щоб це йшло на переробку, якщо якісь речі залишаться", – зазначив екс-кандидат у народні депутати Андрій Москаленко.

      ► Допомога військовим

      Чекають на використані банери і військові. Їм цей матеріал знадобиться на передовій.

      Бліндажі, накриття від дощу, від болота, накриття БТРів, БМП. Тобто це такі речі, яка завжди потрібні на фронті,
      – наголосив засновник громадської організації "Допоможи фронту" Богдан Масляк.

      масляк богдан
      Використані будуть потрібні і військовим

      Гроші, які партії витратили на передвиборчу агітацію цього року, вражають. Зовнішня та друкована реклами обійшлись у майже 100 мільйонів гривень. Ще більше коштувала телеагітація – майже 430 мільйонів. 

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук