За сюжетом реклами, батько приносить додому різдвяні подарунки і ховає їх від дітей, щоб самому покласти під ялинку.

Читайте також: Ведмедик Паддінгтон став героєм зворушливої різдвяної реклами: відео, яке варто переглянути

Батьки в соцмережах почали обурюватись та звинувачувати Amazon в тому, що нова реклама компанії змушує дітей вірити в те, що Санти-Клауса не існує. На їхню думку, подібна реклама "руйнує дітям свято", змушує думати, що чоловік в ролику і є Санта-Клаус і "задавати незручні питання".

В свою чергу представники британської компанії вже вибачились перед користувачами мережі.

"Санта-Клаус і його ельфи без сумніву будуть багато працювати, щоб доставити хлопчикам і дівчаткам подарунки по всьому світу. А в ролику це просто ще один прояв любові від батьків", – зазначили представники Amazon.