Про це пише Thatsmart.ru.

Так, у лондонському бутику Zara вже працює робот, який видає клієнтам замовлення з інтернет-магазину. Окрім того, бренд запустив технологію для огляду нової колекції, завдяки якій клієнти можуть подивитися на нові речі навівши смартфон на вітрину магазину. Щоправда, спочатку на смартфон потрібно встановити відповідний додаток.

Читайте також: У Японії відкрили ресторан віртуальної реальності: захопливі фото

Також секції самообслуговування встановили у одному із мадридських магазинів. Тут клієнти можуть самостійно вибирати товар і оплачувати покупку, самостійно скануючи код, без участі продавця.

Більше новин, що стосуються новин зі світу технологій, ґаджетів та штучного інтелекту, читайте у розділі Техно