"Червоний горобець": Дженніфер Лоуренс у ролі російської балерини-шпигунки

1512
"Червоний горобець": Дженніфер Лоуренс у ролі російської балерини-шпигунки

Дивний шпигунський трилер вартістю 69 мільйонів доларів не виправдовує очікувань і перетворює 2 години 20 хвилин життя глядача на велике непорозуміння.

"Кожна людина – калейдоскоп потреб. Підберіть відсутній фрагмент і вам відкриють усі секрети", — саме таку істину декларує таємна "Школа Горобців", де вчать здобувати інформацію не через погрози чи вбивста, а через ліжко.

Головна героїня Домініка Єгорова потрапляє до школи "постільних" агентів від безвиході – хтось має оплачувати лікування та догляд її хворої матері, а заробляти на життя балетом дівчині вже не вдасться через недавню травму. Не вдаватимемось у детальні подробиці, але дівчині однозначно не таланить протягом всього фільму. Домініку то намагаються зґвалтувати, то б'ють, то посилають на зовсім неприємну службу "родінє" у добровільно-примусовому порядку.

Читайте також: "Найвеличніший шоумен": казковий мюзикл для всієї сім'ї

"Червоний горобець" – похмуре кіно, в якому багато жорстокості, крові та відвертих сцен, але мало правдоподібності і сюжетної цілісності. В теорії, "Горобець" мав би бути олдскульним шпигунським фільмом, але тут надто багато ляпів і стереотипів, які не викликають ні краплини віри у цю історію. Російські спецслужбовці схожі на КГБ-шників (бельгійця Маттіаса Шонартса мабуть залучили до акторського складу суто за схожіть із Путіним), антураж совкової реальності у ніби-то наші дні і всі оці брудні підвали, в яких на допиті своїж же доводять до напівсмерті, викликають великий дисонанс, навіть якщо вірити, що у цій країні напівдикунський лад. Події та картинка на екрані створюють враження штучності, якою пронизаний весь фільм. Ну як можна було одягати Джеремі Айронса в російську військову форму і сподіватись, що це правдоподібно виглядатиме? Дивно, що у кадрі не було ведмедя з балалайкою.

Ти не менше, наявність Дженніфер Лоуренс (і її оголених частин тіла) робить фільм цікавішим для глядача та впізнаванішим у його очах. Актриса старалась належно підготуватись до ролі, хоча відсутніть балетного і шпигунського досвіду у неї очевидна. Лоуренс чотири місяці вчилась розмовляти англійською мовою із російським акцентом та по три години в день присвячувала освоєнню базових вмінь балерини, хоча потягу до балету у акторки ніколи не було. Українські глядачі не зможуть оцінити вимовні потуги акторки через повний дубляж, але майте на увазі, що охочі знайдуть в українському кінотеатрі і сеанси мовою оригіналу.

Фільм "Червоний горобець" виглядає провальним з усіх ракурсів і дивно, що до такого висновку не дійшли творці стрічки ще у її зародку. Надто довгий хронометраж та відсутність інтриги залишають присмак затягнутості і нейтралізують навіть ті плюси фільму, які він все ж міг би надати. Якщо вам хочеться шпигунського трилеру з жіночим обличчям – краще глянути "Атомну блондинку".

Рейтинг "Червоного горобця" на IMDb – 6,6, хоча більше п'яти балів цьому фільму поставити важко. Особам до 16-ти років цей фільм і справді не варто показувати, а решті варто йти до залу лише у випадку повної відсутності альтернатив або надпотужного бажання побачити фрагменти тіла Дженніфер Лоуренс.

Читайте також: "Мати!": сміливий фільм-алегорія, який викликає багато суперечок

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук