Останнім часом все частіше можна зустріти таке явище, як співпраця кількох модних брендів чи зірок. Цього разу на експеримент вирішили піти такі представники мас-маркету як H&M та Moschino.

Читайте також: Джіджі Хадід презентувала стильну колекцію одягу разом з Tommy Hilfiger: яскраві фото

Про це повідомив сам креативний директор Moschino Джеремі Скотт на фестивалі Coachella в Лос-Анджелесі. Нова лінійка одягу надійде в продаж 8 листопада і включатиме 45 предметів одягу в жіночій колекції та 20 – в чоловічій.

Там є блискуче сріблясте плаття-парка. Речі з деніму, перероблені в щось зовсім інше. Пуховики та куртки вкорочені або, навпаки, занадто довгі. У колекції ніби змішаний одяг для спортзалу і вечірнього виходу, як наприклад, хокейний светр зі шлейфом,
– заінтригував Джеремі Скотт.

Обличчям нового кампейну стане зірка сучасного фешн-світу модель Джіджі Хадід.

Варто додати, що раніше H&M випускав спільні колекції з такими люксовими брендами, як Erdem, Balmain, Kenzo, Karl Lagerfeld і Versace.