Канал HBO припинив співпрацю з коміком Луї Сі Кей: названо причину

661 Читать новость на русском
Луї Сі Кей
Луї Сі Кей / iz.ru

Керівництво телеканалу HBO оголосило про припинення співпраці з американським коміком Луї Сі Кей. Таке категоричне рішення було прийнято після звинувачення жінок-колег у непристойній сексуальній поведінці, від якої вони неодноразово страждали.

Про це пишуть на Hollywood Reporter.

У черговому матеріалі The New York Times, опублікованому 9 листопада, жінки розповіли, що Луї Сі Кей мастурбував в їх присутності або просив їхньому дозволу це зробити.

Читайте також: Кевіна Спейсі замінять іншим актором у фільмі "Всі гроші світу"

У заяві HBO йдеться, що з каталогу каналу будуть прибрані всі програми, в яких знімався комік. Він також не братиме участі в благодійній передачі Night of Too Many Stars в допомогу людям з аутизмом, вихід якої запланований на 18 листопада.

Ще один американський кабельний телеканал FX, на якому вже 7 років виходить комедійний серіал Луї Сі Кея "Луї", поки не відмовився від співпраці з коміком, але теж думає про заборону трансляції цієї стрічки.

Ми шоковані публікацією The New York Times. За вісім років співпраці з Луї Сі Кей ми ніколи не отримували інформації про його неналежну поведінку. Зараз ми обдумуємо наші подальші дії,
– відзначили представники каналу FX.

Про скандал навколо неприйнятної поведінки сам Луї Сі Кей ще не висловлювався. На прохання The New York Times про коментарі Луї Сі Кей через свого представника заявив, що не буде відповідати на жодні питання.

Джерело: Lifestyle
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук