Це під час експерименту довели американські психологи, повідомляє Платформа.

В експерименті брали участь 144 пари. У шлюбі ці пари були не більше п’яти років, а кожен партнер мав менше, ніж 40 років. Методика експерименту заснована на принципі оціночного обумовлювання. Цей метод означає, що оцінювання певного стимулу може змінюватись залежно від того, які інші стимули його оточують.

Перед початком експерименту пари пройшли тест підсвідомих асоціацій. Також вони заповнили анкети, які визначали рівень задоволеності сімейним життям, та сфотографувались.

Далі піддослідних поділили на дві групи. Перша група раз на три дні переглядала слайд-шоу з позитивними стимулами. До фото їх партнера, що посміхається, додали фото песиків, яскраві пейзажі та приємні написи.

Читайте також: Секс робить людей значно розумнішими: результати дослідження

Учасники другої групи переглядали нейтральні фото своїх партнерів, до яких додали інші фото без позитивного забарвлення. Всі піддослідні переглядали слайд-шоу кожні три дні, окремо від своїх партнерів.

Через шість тижнів всі учасники експерименту знову пройшли опитування. У результаті пари з першої групи показали значний зсув асоціацій в позитивний бік. Тобто гарні мотиви вплинули на все, що з ними було пов’язано.