Новий погляд на відомі бренди: Burberry анонсувала результат цікавої співпраці

283 Читать новость на русском
Вів'єн Вествуд
Вів'єн Вествуд / Instagram / @riccardotisci17

В липні 2018 року компанія Burberry оголосила про співпрацю з Вів'єн Вествуд та її чоловіком Андреасом Кронталером. Результат ми побачимо в грудні цього ж року.

Про колаборацію Вів'єн Вествуд, Андреас Кронталера та бренду Burberry стало відомо з їхньої Instagram-сторінки.

Читайте також: Для нових ароматів – нові обличчя: Лана Дель Рей і Джаред Лето для реклами парфюму Gucci

Спільне фото з британською дизайнеркою та її чоловіком опублікував креативний директор бренду Burberry Ріккардо Тиші.

 

У тимчасових історіях на Instagram-сторінці бренду можна побачити анонс відеопредставлення нової колекції. Оновлений логотип об'єднав Burberry, який позиціонує в чорному кольорі, та Вів'єн Вествуд в червоному. Саме таке поєднання кольорів дає передсмак панку, який заснувала британська дизайнерка.

Burberry
Скріншот з Instagram-сторінки Burberry

Burberry
Скріншот з Instagram-сторінки Burberry

Також Ріккардо Тиші активно публікує багато фото з новим логотипом бренду.

 

Теги: LifeStyle Мода
Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук