Ще один косметичний бренд потрапив у "расистський" скандал

1281 Читать новость на русском
Відеоролик компанії Nivea
Відеоролик компанії Nivea / Кадр з відео

Косметичну компанію Nivea звинуватили в расизмі після публікації реклами, де шкіра темношкірої дівчини після користування кремом Natural Fairness стає білою.

Про це пишуть у BBC.

Однак у компанії Nivea всі звинувачення в расизмі відкинули, заявивши, що не збиралися "принижувати" красу темношкірих жінок. Реклама також була знята спеціально для африканських країн – Гани, Нігерії, Сенегалу та Камеруну.

У рекламодавців є всі можливості вплинути на ситуацію з проявами расизму в індустрії краси. Але з разу в раз ми бачимо, що ці стереотипи продовжують використовуватися по всьому світу. Заробляти гроші на тому, щоб змушувати людей себе ненавидіти, – це неприйнятно. "Відбілюючі" креми не тільки шкідливі для здоров'я, вони неприпустимі в тому числі з міркувань етики,
– заявила британська модель Мунро Бергдорф.

До слова, раніше схожий скандал виник з рекламою лосьйону Dove, яку багато користувачів вважають расистською. У ролику було показано, як темношкіра дівчина поступово перетворюється у світлошкірих. Проте сама героїня скандального ролика заявила, що некоректного посилання в рекламі не бачить.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук