Після народження доньки Стормі Кайлі Дженнер активно розвиває свій бізнес. Окрім того, що зірка є власником популярного косметичного бренду, вона ще й заробляє чималу суму на дописах в соціальній мережі.

Читайте також: Кайлі Дженнер сексуально повеслувала на фоні заходу сонця: звабливі фото

За даними аналітичного агентства D'Marie Analytics, за один рекламний пост в Instagram Кайлі Дженнер отримує щонайменше 1 мільйон доларів. Аналітики додали, що модель офіційно обігнала в рейтингу Бейонсе та стала "найдорожчою зіркою в Instagram". Замовні дописи сестра Кім Кардашян публікує не часто, тегуючи їх хештегом #ad.

Як відомо, дописи Кайлі Дженнер в середньому збирають 3 – 4 мільйони вподобань. Користувачі мережі активно стежать за життям зірки, тому реклама, розміщена на її сторінці, теж має чималий успіх. Однак така популярність є своєрідною владою в руках Кайлі Дженнер: коли модель написала, що не використовує Snapchat, компанія втратила 1,3 мільярда доларів.

Кайлі стала світовим брендом. Молода дівчина-підприємець досягла успіху і має неймовірний вплив на індустрію реклами і маркетингу. Такого успіху часом не можуть досягти навіть найдосвідченіші професіонали,
– зазначили аналітики.

Такий успіх Кайлі Дженнер свідчить не тільки про її бізнес-стратегію, але й про зміни в рекламній сфері. Зокрема, аналітики стверджують, що невдовзі реклама в соціальних мережах та на найбільших івантах буде однаковою в ціні.