Як розповіла віце-президент компанії з глобальних маркетинговим рішенням Керолін Еверсон під час виступу в Нью-Йорку, щомісячна аудиторія Instagram досягла 800 мільйонів чоловік, при тому що ще в квітні цей показник становив 700 мільйонів.

Читайте також: Як нас обманюють в Instagram: фітнес-модель чесно показала свій целюліт на сідницях

А 500 мільйонів чоловік користуються соцмережею щодня. Один з чинників такого зростання – популярність функції Stories. Її ідею Instagram запозичив у свого головного конкурента – Snapchat. Щоправда, в останнього – щомісячна аудиторія складає лише 17 мільйони чоловік.

Також в компанії відзначили, що час, який користувачі Instagram витрачають на перегляд відеороликів, за останній рік зросла на цілих 80%, а кількість публікованих відео – в чотири рази.