Tiffany&Co представив нову колекцію, щоб допомогти врятувати диких тварин з Африки: фото

Tiffany&Co
Tiffany&Co

Відомий бренд прикрас Tiffany&Co, який рік тому випустив колекцію Save the Wild ("Врятуйте дикий світ") презентував новий кампейн #KnotOnMyPlanet. Так, 100% прибуток від продажу ювелірних прикрас з дикими тваринами піде в організацію Wildlife Conservation Network.

У рекламі Tiffany&Co можна побачити чорно-білі кадри зі знаменитими супермоделями Наомі Кемпбелл, Даутцен Крус, Імаан Хаммам і Dilone, які позують з прикрасами з колекції Save The Wild Collection.

Читайте також: "Сніданок у Tiffany" тепер став реальністю: в Нью-Йорку відкрили тематичну кав'ярню

Цього сезону бренд випустив нові підвіски обмеженим тиражем зі срібла та рожевого золота, а також брошка з діамантами у формі слона. Також Tiffany&Co презентував прикраси на честь двох інших тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, – носорога і лева.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

Відомо, що на сьогодні модний дім зібрав близько 3 мільйони доларів від продажу колекції, а до грудня 2019 року компанія планує зібрати 4 мільйони доларів.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

На офіційному сайті бренду можна придбати підвіски з тваринами. Найдешевше вийде срібна тваринка за 250 доларів, найдорожча – 600 доларів.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

 

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук