Компанія Coca-Cola зробила експеримент та впродовж року готувалась до випуску продукції. Перед запуском виробництва експерти виготовили 50 зразків "очищеної" коли, залишивши в результаті один рецепт. Представники Coca-Cola презентували новинку в Японії. У продажі прозорий напій з'явився 11 червня, відтак мережа рясніє відгуками користувачів.

Читайте також: Coca-Cola вперше за 125 років випустить алкогольний напій

"Я не розумію, який сенс прозорої Coca-Cola. Смак не сподобався взагалі", – написала незадоволена прихильниця бренду.

"Я придбав нову Coca-Cola, яка нещодавно з'явилась на ринку в Японії. Що сталось з усіма цими новими шкідливими напоями? Я, звичайно, не випив його, тому ця прозора гидота швидко потрапила до раковини", – написав користувач мережі.

Серед користувачів соцмережі Twitter були й такі, хто схвильовано куштували нову кока-колу. Люди зробили яскраві фото, додавши, що нарешті отримали змогу випити незвичний напій, доступний тільки в Японії.

"Це було досить смачно", – поділились враженнями японці.