В Британії заборонили рекламу косметичного засобу через фотошоп

681 Читать новость на русском
Кадр з відео
Кадр з відео

Британське наглядове відомство з рекламних стандартів заборонило транслювати рекламу туші для вій через використання Adobe Photoshop.

Експерти зазначили, що в новій рекламі туші Scandaleyes Reloaded від Rimmel використали додаткову обробку та не повідомили про це, пише ВВС.

Зокрема спеціалісти помітили, що лінії очей моделі Кари Делевінь змінили свою форму у ролику, а це свідчить про корекцію вій. Їх ущільнили та подовжили. Зазначимо, що таким прийомом користуються майже усі косметичні бренди під час реклами.

Читайте також: Через скандал Pepsi видалили свою рекламу та вибачились за неї

Відомство назвало таку рекламу неприйнятною та такою, яка не повинна з’являтись в ефірі, адже вводить покупців в оману.

Представники Rimmel прокоментували, що корекція вій моделі, яка рекламує товар – стандартна практика в рекламі косметики. Та як стверджують у корпорації, після правок в Adobe Photoshop вії не стали виглядати довше.

Вони так зазначили, що шкодують про рішення наглядового відомства, однак мають намір підтримати рішення.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук