Дослідники з Північно-Східного університету спробували з'ясувати причину, що впливає на кількість продажів компанії.

Читайте також: Потап написав дитячу книгу українською мовою

Щоб виявити закономірність, вчені скористалися статистичними даними. Вони взяли список бестселерів, складений виданням The New York Times в період з 2008 по 2016 рік, і проаналізували динаміку продажів. До переліку увійшли 2468 художніх книг і 2025 творів нон-фікшен.

По-перше, вони помітили, що белетристика і біографія частіше стають бестселерами. По-друге, художня література продається краще за публіцистику, але остання довше залишається в лідерах. Як приклад дослідники привели книгу Лаурі Хілленбранд "Unbroken: A World War II Story of Survival, Resilience and Redemption", яка залишалася бестселером протягом 203 тижнів. У той час як роман Кетрін Стокетт "Прислуга" тримався в топі за всього лиш 131 тиждень.

Головними критеріями успіху вчені назвали три параметри: цільова аудиторія, яка визнає ім'я автора і стиль його письма, продаж книг на поточний момент (чим більше продано, тим більший буде ажіотаж) і час, що минув після виходу, – чим довше книга залишається на полицях, тим менше у неї шансів стати бестселером. Автори дослідження відзначають, що вони не враховували такі критерії, як нагороди, кіноадаптації і схвалення знаменитостей.

Також вчені виявили ще кілька цікавих закономірностей: авторами популярних романів найчастіше були жінки, а документальних книг – чоловіки. Однак гендер не грав ролі серед загального числа авторів бестселерів.