Відомі логотипи переробили на жіночі версії: фотопорівняння

2554 Читать новость на русском
Так би виглядала жіноча версія чіпсів Pringles
Так би виглядала жіноча версія чіпсів Pringles / Creative Equals

Організація Creative Equals, яка націлена на підтримку талановитих жінок та сприяє розмаїттю у творчих галузях, вирішила замінити "чоловічі" логотипи брендів на жіночі версії.

У такий спосіб автори хотіли висвітлити проблеми незбалансованого брендування в засобах масової інформації.

Читайте також: Жінка чи чоловік: хто ховається під відомими псевдонімами?

Логотипи Creative Equals включають такі великі компанії, такі як Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf та Bic.

Міс Schwarzkopf:

Міс Pringles:

Міс Monopoly:

Міс DreamWorks:

Міс Bic:

Міс Bafta:

Міс Oscar:

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук