Дівчина представила колекцію весна-літо 2017, пише Fashion gone rogue. У новій фотосесії компанія вирішила повторити культову рекламу бренду в 1970 році.
Мей позувала перед фотографами у досить зухвалих образах: в мокрому смугастому топі, джинсах та відомій футболці із херувимами.
Читате також: Вікторія Бекхем позувала для нового номеру Vogue: з’явились фото
За словами дизайнерів, Джорджія Джаггер уособлює бунтарський дух і гламурне життя, тому ідеально відображає концепцію нової колекції.
Бренд Fiorucci виник у 1967 році та завоював свою популярність завдяки своїм джинсам та футболкам. Шанувальниками одягу бренду були такі знаменитості, як Енді Уорхол, Мадонна і Марк Джейкобс.