Тренд сьогодення – lifelong learning, або безперервне навчання – дозволяє розглядати вивчення англійської не лише як інструмент для роботи, але і як основу для соціальної взаємодії, що надихає розвиватися.
Джеймс Ешер, психолог і лінгвіст, у 1970-х роках провів масштабне дослідження вивчення іноземних мов у школах. Результати його збентежили. Всього 5% школярів, які вивчали іноземну мову в навчальних закладах, знали її на рівні Intermediate і вище. Тільки 5%.
Традицію вибирати слово року університет Оксфорда запустив в 2004 році. 16 років експерти-лінгвісти вибирали одне слово або словосполучення, яке максимально точно характеризує весь рік. Наприклад, в 2005 це було "sudoku", а в 2013 – "selfie". Але в 2020 вибрати слово року не вдалося. Далі читайте російською.
Мотивація буває двох типів: батіг та пряник. У першому випадку людина вчиться чи працює в умовах суворої дисципліни та прагне досягти результатів, аби уникнути покарання: догани від керівника, низької оцінки від викладача. У другому – навпаки, людина тягнеться до винагороди: це може бути похвала, грошова премія або навіть просто задоволення від своєї діяльності.
Як добре в Україні знають англійську у порівнянні з іншими країнами? Питання практичне, адже її знання корелює як з економічними показниками країни, так і з якістю життя – можливістю мати повноцінне спілкування в усьому світі.
Нещодавно компанія Kantar провела дослідження, в результаті якого виявилося, що близько 70% українців вчать або колись вчили англійську мову. Та при цьому на розмовному рівні нею володіє лише 18% від загального числа.
Вивчити мову після 30 – це пошук додаткового варіанту розвитку професії: відкриття можливості спілкування з іноземними колегами, вивчення англомовної фахової літератури.
Ми живемо у цифровому світі, тому навчання зараз не так важко організувати повністю онлайн. Усі вправи, навчальні посібники та словники доступні у телефоні чи комп'ютері