Про це в інтерв’ю Лігабізнесінформ заявив заступник мера з транспортних та інфраструктурних питань Ілля Сагайдак.

"Наша мета – щоб маршрутки зникли. Зараз вони займають перше місце у місті за обсягами перевезень: щоденно вони перевозять близько 1,5 мільйона осіб", — сказав він.

За його словами, зараз тривають переговори зі Світовим банком і IFC, які можуть кредитувати приватний бізнес для купівлі транспорту.

Згідно зі сценарієм А, необхідно закупити 35 тролейбусів, 220 автобусів і 63 трамваї. Ми починаємо переговори з ринком про те, хто зможе самостійно обновити транспорт. У вимогах конкурсів на розподіл нових маршрутів будуть прописані вимоги до рухомого складу. Після впровадження сценарію А кількість маршруток у Києві скоротиться на 40%,
— сказав Сагайдак.

Водночас він наголосив, що це займе близько двох років.

Паралельно міська влада розробляє запасний сценарій, де акцент зроблено на виділені лінії для автобусів, тролейбусів чи трамваїв.

При цьому Сагайдак додав що піднімати тарифи на проїзд у Києві не планують.