Він зробив культ з бляшанки супу, розтиражував обличчя Мао. І ще за життя встиг стати справжньою легендою. Енді Воргол – творець поп-арту.

Свою кар’єру Воргол розпочав з оформлення вітрин. Згодом працював ілюстратором у глянцевих виданнях та врешті з головою поринув у світ реклами. Створюючи комерційні листівки та плакати, Енді виробив свій власний, неповторний стиль.

Улюбленою темою Воргола-художника завжди були американські продукти. Скандальні картини з "Кока-Колою" принесли йому справжню славу. А яскраві зображення консервів із супом надовго стали візитівками майстра.

Усі без винятку твори Воргола викликали неабиякий резонанс серед публіки. Арт-критики заявляли — його роботи викривають порожнечу та вульгарність західної культури споживання.

Читайте також: Український стріт-арт дует своїми неймовірними роботами увійшов у ТОП-25 світу

У середині 60-х Енді придбав будинок на Манхеттені. Нова студія під назвою "Фабрика" стала не просто майстернею Воргола. Вона перетворилася на епіцентр культурного життя Нью-Йорка. На імпровізованих вечірках тут збиралася вся місцева богема.

У своїй "фабриці" Енді знімав фільми, випускав журнали та малював портрети знаменитостей. Він навіть зумів поставити цей процес на конвеєр. Щодня його помічники видавали десятки копій його шедеврів.

Скандальна репутація Воргола сприяла зростанню цін на його роботи — картини регулярно ставали лідерами аукціонних продажів. А 2008-го полотно "8 Елвісів" пішло з молотка за 100 мільйонів доларів.

Енді Воргол – це не просто людина, яка перевернула світ з ніг на голову. Це художник, який довів: популярність — це синонім великого мистецтва.