Мова йде про виручку власних і франчайзингових ресторанів, що працюють щонайменше 13 місяців. Тенденція зростання європейського бізнесу McDonald’s в липні продовжилася: цього місяця виручка мережі в Європі збільшилася на 5,3%, випередивши за темпами зростання інші регіони.

Компанія пов’язує це з хорошими продажами страв з курки і яловичини, зростаючою популярністю сніданків і переоформленням деяких ресторанів. Найбільш сильну динаміку продемонстрували ресторани McDonald’s у Великобританії, Німеччині та Росії.

У США виручка компанії виросла на 4,4%, у тому числі завдяки продажам напоїв в McCafe.

McDonld’s збільшив виручку на 5,1%
за рахунок сніданків,
оформлення ресторанів
і напою McCafe.

Ресторани McDonald’s в країнах Азії, Близького Сходу та Африки збільшили виручку на 4% за рахунок зростання в Китаї, що було частково нівельовано падінням продажів в Японії.

З початку року виручка порівнянних ресторанів McDonald’s збільшилася на 4,9%. Продажі в Європі виросли на 5,7%, у США — на 3,9%, у країнах Азії — на 4,2%.

Продажі всіх ресторанів мережі в липні виросли на 7,1%, з початку року — на 6,5%.