Цей дозвіл просили в Головного управління Державного агентства з питань праці в Дніпропетровській області, причому майже рік. Про це розповів заступник Дніпровського міського голови Михайло Лисенко у фейсбуці.

До слова, у липні У метро Харкова протестували машиністи: їм не виплачують гроші та змушують агітувати за мера

Чиновник поскаржився на бюрократію: мовляв, щоб цей папірець (дозвіл) отримати, витратили 279 днів і 400 кілограмів документів.

Країна чи метро у смартфоні. Вирішуйте самі. Рік на отримання одного папірця,
– написав Лисенко.

Коротко про метро Дніпра та його добудову

  • Метро у Дніпрі почали будувати з 1981, запустили у 1995. У плані передбачали 9 станцій, але побудували тільки 6 на одній лінії. Так вони досі й функціонують (це одне з найкоротших у Європі метро).
  • Будівництво ще трьох станцій почали у 2018 та планували відкрити до 2021 року. Через бюрократичні перепони відкриття нових станцій відклали вже щонайменше на 2023 рік.
  • Щоб здати три нові станції – "Театральну", "Центральну" й "Музейну" – у 2021 треба було прокласти підземні тунелі крізь граніти, які потрібно підривати.
  • Справа з дозволом на проведення вибухових робіт, власне, й тягнулася понад рік, через що робота будівельників (турецька компанія Limak) зупинилася.
  • До слова, на будівництво метро в Дніпрі Європейський банк реконструкції та розвитку і Європейський інвестиційний банк надали місту кредити на 300 мільйонів євро.

Цікава історія Не нападник, а герой: очевидці розповіли, що стало причиною конфлікту в маршрутці в Дніпрі