Про це повідомив Володимир Омелян на своїй сторінці в Facebook, передає depo.ua.

Спільно з міжнародними експертами та представниками провідних компаній світу виробниками локомотивів, включаючи Крюків, завершуємо 5-річний план модернізації рухомого складу. УЗ має нарешті вирішити, що є пріоритетом: локомотиви, вагони, або інфраструктура,
зазначив міністр.

Він також додав, що "Азовмаш, як і інші виробники, мають всі шанси виграти оголошений тендер УЗ на виробництво 1000 вагонів".

Крім того, Володимир Омелян повідомив, що для прозорого розподілу рухомого складу погодив з "Укрзалізницею" проведення до кінця поточного тижня наради з представниками експедиторів, а також найбільших зернових і металургійних компаній.

Раніше глава "Укрзалізниці" Войцех Бальчун заявляв про те, що щоденний дефіцит вантажних вагонів в Україні становить 8-10 тисяч, а знос вагонів перевищив 90%.

За даними Департаменту вагонного господарства ПАТ "Укрзалізниця", на балансі залізничних підприємств України залізничних є понад 106 тисяч вагонів, з яких лише 67 тисяч у робочому стані.