Архів
Курси валют
Погода
14°C
21°C 13°C
  • неділя
    21°C 11°C
  • понеділок
    24°C 10°C
  • вівторок
    25°C 14°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Модний бренд H&M застосовує штучний інтелект, щоб повернути покупців у магазини

H&M застосовує штучний інтелект, щоб повернути покупців у магазини
H&M застосовує штучний інтелект, щоб повернути покупців у магазини / Фото з відкритих джерел

Шведський власник компанії Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішили застосувати штучний інтелект для вибору асортиментів одягу у магазини.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Читайте також: Модний бренд H&M випустить "скромну" колекцію одягу: фото образів

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту відповідає команда дизайнерів.Тепер компанія почала використовувати алгоритми, які аналізують чеки про покупки, а також дані про повернення товару.

Крім цього почнуть звертати увагу стосовно інформації з карт постійних покупців, щоб визначити співвідношення попиту і пропозиції з метою скорочення потреби в уцінці товарів.

Зазначається, що багато магазинів одягу стикаються з проблемою зростання популярності онлайн-шопінгу.

Тому компанія H&M неодноразово знижувала ціну на свою продукцію, щоб позбутися запасів непроданих товарів обсягом понад 4 мільярди доларів (за останні три роки акції подешевшали на 56%, йдеться у повідомленні).

Читайте також: Де з’являться перші магазини H&M в Україні: компанія назвала можливі варіанти

Також інші магазини почали використовувати різноманітні технології, щоб залучити покупців. До прикладу, мережа Zara використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в інтернет-магазині. Також американський Gap Inc. використовує аналітику і маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Нагадаємо, що минулого року компанія H&M відзначилась гучним скандалом. Їй довелось закрити мережу магазинів у Південній Африці після погромів, вчинених протестувальниками проти реклами, яку вони називають расистською. Присутні висловлювали таким чином обурення рекламою із зображенням темношкірого хлопчика у худі з написом "Найкрутіша мавпочка у джунглях".

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Вибір редакції

Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук