Тема його доповіді: "Пригоди "Кол Блека", чи Як ми створювали Get Even".

"Лекція призначена для тих, хто цікавиться посиленням сторітеллінгу у відеоіграх, особливо в галузі інтерактивних оповідань. Я хотів би розповісти про успіхи та труднощі, з якими ми зіткнулися під час створення нетипових інструментів, використаних у розкритті історії в грі Get Even" – зазначив Войцех Паздур.

Метою проекту Get Even було створення неповторної історії, яку неможливо розповісти в жодному іншому форматі, лише відеогрою. Впродовж трьох років праці розробники стикалися з багатьма новими завданнями та перешкодами, зокрема з неодноразовими змінами в сценарії. Спікер розповість про уроки, які винесла команда, еволюцію проекту в процесі створення, креативні інструменти, задіяні для розвитку оповіді, про інші цікаві технічні моменти.

Войцех Паздур працює в ігровій галузі вже понад 18 років. Значну частину цього часу він присвятив створенню фотореалістичних матеріалів у форматі 3D. Брав участь у розробці першої частини гри "Відьмак".

Зараз спікер веде проект Get Even і досліджує технології 3D-графіки та інтерактивних оповідань. Займає посаду директора команди розробників польської студії The Farm 51. Серед проектів компанії такі ігри:

  • NecroVisioN;
  • Painkiller Hell & Damnation;
  • Deadfall Adventures.

Новаторським проектом студії стала робота над Chernobyl VR Project – інтерактивною навчальною аплікацією, що дає змогу здійснити віртуальну мандрівку до Чорнобиля.

Войцех Паздур брав участь в лекторії WEGAME 2.0, радимо ознайомитися з інтерв'ю, яке він дав команді фестивалю.

Придбай квиток на WEGAME 3.0 тут.