Сергій Грішин: У нас комітет дав 14 кандидатів на посаду членів ЦВК. І це питання вже можна виносити на голосування. Але "Народному фронту" це не треба. Бо якщо буде ЦВК, то можуть бути вибори. Дострокові, наприклад. А от БПП це дуже треба.

Читайте також: Через поганий авторитет Онищенка "компромат на Порошенка" не став гучним, – журналіст

Сергій Грішин: А може бути ще гірше, коли проголосують про звільнення попередніх членів ЦВК і не призначать нових. До речі, серед всіх 14 кандидатів немає кандидатів від "Опоблоку". А чого немає? Бо вони подали двох кандидатів, тому що є дві групи в "Опоблоці". І вони між собою не домовились, і кожна група подала свого кандидата, а Петро Олексійович не подав з них нікого. Тобто серед кандидатур на посади членів ЦВК представлені всі парламентські фракції, окрім "Опоблоку". Я не знаю, чи це гарно. Мали б всі бути представлені. І двоє там є, 14 – подані, і з них лише 13 стануть членами ЦВК.

Є важливий момент, який може пояснити логіку перенесення (голосування – 24). Відповідно до закону про регламент, ми повиння отримати 13 результативних голосувань "за". 13 голосувань по 226 голосів. Враховуючи, власне, дисципліну Парламенту цього скликання 13 результативних голосувань поспіль – це з категорії фантастики. Можливо, лідери парламентських фракцій, дійсно, побачили, що, оскільки не може бути 13 результативних голосувань, є ризик того, що половина кандидатур можуть бути провалені, можливо, було відтерміновано ще на місяць,
– сказав голова комітету виборців України Олексій Кошель.

Сергій Грішин: З того, що наболіло – дороги в Києві. Вони відверто жахливі. Я нещодавно їздив на СТО по ходовій, не буду озвучувати цифри, які віддав за ремонт. Багато людей в Україні перестають їздити в гості до родичів, подорожувати країною, бо це просто шлях до нищення своєї машини. Варшавська траса хороша, попри те, що її побудували ще 10 років тому. В Чорнобилі також непогана дорога. Одеську ж трасу будують вже 15 років і результати не вражають. Найгірші траси в Україні – південні, адже там їх найбільше розбивають фури. Тут знову тягнеться ланцюг. Найперше, що відбувається – це перевантаженість машин. Якщо, до прикладу, нормою є 20 тонн, а везуть 40 тонн, пізніше приїжджають італійці чи турки, які будували цю дорогу, давали гарантію з певними умовами, знімають з рейсу декілька фур – зважують, і все, з дорогу знімають з тої гарантії.

Більше – дивіться у програмі.