Про це повідомляє The Independent.

Учені проаналізували профілі 2 мільярдів користувачів та запропоновані їм анкети, у яких потрібно було оцінити 48 тверджень.

Усіх учасників опитування поділили на 4 категорії: селфіфани, реалісти, лідери думок, спостерігачі.

Читайте також: Facebook розкрив деталі про власні серіали

Реалісти за допомогою Facebook спілкуються із людьми, котрих вони знають особисто та постійно спілкуються. Як правило, у їхньому списку друзів не більше ста людей, серед них колеги, однокурсники, родичі. Соцмережа допомагає їм виявляти почуття і стежити за життям близьких друзів.

Лідери думок намагаються прокоментувати кожну важливу подію, втім про себе пишуть не надто часто. Кожній події вони намагаються дати власну оцінку, наголосити на правильності того чи іншого рішення. Для лідерів думок профіль у Facebook – насамперед спосіб висловитися, а не підтримувати контакти.

Селфіфани намагаються зібрати якомога більше лайків. Вони постійно викладають свої фото й відео. На думку селфіфанів, чим більше лайків стоїть під їхніми постами, тим більше їх люблять віртуальні друзі, розуміють та поділяють їхні думки.

Спостерігачі у Facebook більше орієнтовані на те, щоб підглядати за життям інших. Як правила, на аватарці в них тварини – ведмедик із квіточкою чи кінь, що перестрибує через прірву. Їм набагато цікавіше заходити на сторінки друзів і дивитися, чи не одружилися вони, наприклад, хто куди переїхав та на якій посаді тепер працює.