Продаж квитків на Євробачення-2017 мав би стартувати цього тижня. Національна телекомпанія навіть анонсувала їх середню вартість – від 40 до 200 євро. А перед цим провела тендер та вже збиралася підписати угоду з підприємством V-Ticket, більш відомим як Concert.ua. За послуги білетному оператору мали б заплатити 2,5 мільйони гривень. Пропозиції трьох інших учасників тендерний комітет відхилив, хоча одна компанія була готова працювати за 350 тисяч гривень, а друга — за одну копійку.

На нашу думку кваліфікаційним вимогам та технічному завданню відповідала лише одна компанія – V-Ticket,
– прокоментував заступник керівника НТКУ Павло Грицак.

Після обрання переможця дві компанії поскаржились в Антимонопольний комітет. На їхню думку, рішення НТКУ неправомірне.

Антимонопольний комітет визнав, що пропозиції фірм, які звернулись зі скаргою до відомства, відхили законно. Однак, компанія-переможець не відповідає всім вимогам. Зокрема, нібито не всі оператори call-центру розмовляють англійською, та сайт на англійську переклали не повністю.

По-друге, переможець не підтвердив те, що він забезпечить усі пункти пропуску сканерами, не було зазначено номерів замовника. Ми дійшли висновку, що пропозиція переможця не відповідає вимогам документації та що замовником дійсно був допущений дискримінаційний підхід під час розгляду і оцінки пропозицій. Ми, відповідно, зобов'язали замовника відмінити процедуру закупівлі,
– зауважила державний уповноважений АМКУ Агія Загребельська.

З таким рішенням не згодні ні в Національній телекомпанії, ні у V-Ticket та вважають всі зауваження дрібницями.

Скоро національний конкурс. На терезах імідж країни. І компанії, яка виграла тендер, забороняють старт продажу квитків, бо та не вказала номер контрагента,
– обурився директор компанії V-Ticket Дмитро Феліксов.

Поки в НТКУ думають, як вийти з ситуації. Проте рішення Антимонопольного комітету виконати змушені.

Читайте також: У Росії оприлюднили головних претендентів на участь у Євробаченні-2017

Про новий тендер організатори Євробачення поки що не повідомляли. Але запевнили, що продаж квитків розпочнеться до кінця лютого.

24 Канал – Головний новинний партнер Євробачення 2017.