Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Не дороги, а напрямки: що не так з будівництвом та ремонтом українських доріг

      Українські дороги небезпечні і вщент зруйновані. Фактично країна залишилася без асфальтового покриття. 90% його зійшло разом зі снігом. Але українцям урочисто було обіцяно реставрацію і будівництво 2 тисяч кілометрів магістралей.

      Всесвітній економічний форум уклав рейтинг доріг світу. Україна на 134 місці із 138-ми. На атласі майже всі магістралі позначені червоним. Найжахливіша ситуація на південно-східному напрямку.

      Відсутність доріг – це суміш з катастрофічного недофінансування, відсутності технології та тотальної корупції. У асфальт щороку "закопують" мільярди гривень, і щороку він "зникає" разом зі снігом.

      Чим гірше побудована дорога, тим краще Автодору, чому, тому що у нього є робота на кожен рік,
      – зазначає експерт з інфраструктури Володимир Шульмейстер.

      В Європі кілометр сучасної дороги на чотири смуги коштує близько 10 мільйонів євро, в Україні – 4. Але висока вартість ніколи не була запорукою якості. Європейські дороги без капремонту служать 25 років. Наші вже за рік як пральна дошка. У Європі, якщо під час гарантійного терміну експлуатації, з"являються вибоїни – то компанія ремонтує їх власним коштом. У нас – шукають нового підрядника і знову платять гроші.

      Читайте також: Яма на ямі: чому українські дороги ніяк не стануть схожими на німецькі

      Наші погані дороги закладаються ще на етапі проектування, переконані спеціалісти CoST Ukraine. Вони перевірили технічну документацію капітального ремонту доріг Київ – Знам’янка та Лубни – Полтава, і вже там знайшли брак.

      Цього року, бюджет Укравтодору має рекордні 30 мільярдів гривень. Та, фактично, є лише половина. Ще половину сподіваються отримати від прибутків Нацбанку. Грошей, каже міністр Володимир Омелян, має вистачити на ремонт 2-х тисяч кілометрів доріг.

      Які саме напрямки потраплять у ті відремонтовані відсотки, поки не відомо. Доріг немає ні на сході, ні на заході. Транснаціональні транспортні коридори, шляхи республіканського значення – все суцільна руїна. Дивлячись на них підрядники вже топчуть килими у міністерстві інфраструктури зі своїми пропозиціями освоєння грошей. Бо будувати дороги у нас так і не навчилися.

      Читайте також: Голландці вирішили побудувати незвичне шосе

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук