Соціальну інформаційну кампанію "Стривай" запустила громадська організація Traffic Challenge.

Дивіться також: Diesel зняв рекламу джинсів у київській їдальні: відео

У коротких анімаційних роликах голосом популярного виконавця заговорив персонаж Бога.

Не роби дурні, Я – безсмертний, а ти – ні,
– закликає він тих, хто сідає за кермо напідпитку, перевищує швидкість чи не пристібає паски безпеки.

У мережі з'явилось 5 роликів, в яких висвітлені найпоширеніші причини загибелі людей на українських дорогах.

Дивіться відео соціальної реклами "Стривай":

За даними поліції, лише впродовж перших 5 місяців 2018 року в Україні сталось понад 57 тисяч ДТП, в яких загинули майже тисяча осіб, ще майже стільки зазнали травм чи поранень.