В Департаменті інформації та масових комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України повідомли, що про це Азаров заявив за підсумками сьогоднішнього позачергового засідання уряду.

Прем’єр-міністр запевнив, що уряд не планує підвищувати фіскальне навантаження.
Він також додав, що під час кризи суб’єктам господарювання було завдано значних збитків - близько 75 млрд. грн., тому уряд пропонує їх поступове врахування під час обчислення податку на прибуток підприємств.

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення висловила занепокоєність з приводу ініціювання Кабінетом міністрів України підвищення ставки податку на телевізійну рекламу.Кабінет міністрів пропонував збільшити ставку податку на рекламу з 0,5% до 2,5-3% і ввести додаткові коефіцієнти, що підвищують ставку податку: для реклами на телебаченні – 7, в друкарській пресі – 5 і для зовнішньої реклами – 2. Про це йдеться в проекті змін до декрету Кабінету міністрів “Про місцеві податки і збори”. Як констатують учасники телевізійного ринку, у випадку реалізації цієї урядової ініціативи вітчизняна телевізійна галузь зазнає краху.