У BMW переконані, що цього разу все буде краще. Гіркий досвід навчив баварців, і новий автомобіль спробували зробити красивішим.

Вдалось їм це чи ні - покажуть час і обсяги продажів. Однак, принаймні корму зробили не такою гіперболізованою, як у "п'ятірки" GT. А це вже плюс.

Хетчбек третьої серії хоча й сконструйований на тій же платформі, що й седан, однак значно довший і ширший від нього. А колісна база виросла аж на 11 сантиметрів.

Це дозволило зробити салон просторішим для пасажирів та збільшити об'єм багажника до 520 літрів.

Таким чином, багажний відсік у хетчбека більший навіть, ніж в універсала на 25 літрів!

Крім того, кришку зробили двосекційною. Тобто багажник можна відкривати як у седані, так і піднімати дверцята разом зі склом.

Гама двигунів у BMW 3 GT доволі широка. Покупцям запропонують три бензинові і пару дизельних агрегатів потужністю від 143 до 306 конячок. З топовим двигуном хетч може розігнатися до "сотні" за 5,4 секунди.

Стандартна коробка передач - 6-ступінчата механіка. А за доплату можна встановити і 8-швидкісний автомат. Привід традиційно задній, однак з часом хетч оснастять і системою xDrive.

Також баварці подбали про аеродинаміку. Зокрема, автомобіль обладнали активним спойлером, який висувається на швидкостях понад 110 км/год. Ховається він також автоматично, коли стрілка спідометра опускається нижче позначки 70 км/год.

Крім того, передній бампер отримав спеціальну заслінку та отвори, які знижують опір повітрю біля коліс.

Яке ж майбутнє чекає на цю модель - провал чи успіх - дізнаємось вже невдовзі. Продажі новинки заплановані на літо.

РОЗМІРИ
довжина 4 824 мм
ширина 1 828 мм
висота 1 508 мм
колісна база 2 920 мм
об'єм багажника 520-1 600 л

ДВИГУНИ
бензинові
320i 2.0 184 к. с., 270 Н•м
328i 2.0 245 к. с., 350 Н•м
335i 3.0 306 к. с., 400 Н•м
дизельні
318d 2.0 143 к. с., 320 Н•м
320d 2.0 184 к. с., 380 Н•м

ТРАНСМІСІЇ
6МКПП, 8АКПП ZF
задній, повний привід xDrive

ДИНАМІКА 0-100 км/год
335i АТ - 5,4 с
320d МТ - 7,9 с