Новинки отримали 4,4-літровий восьмициліндровий твін-турбо двигун, що розвиває 560 кінських сил і 680 Нм крутного моменту. Мотор агрегатується з семиступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями. Маса дводверної версії складає 1850 кілограмів, а відкритої "шістки" — 1980 кілограмів.

З нуля до "сотні" купе BMW M6 здатне прискорюватися за 4,2 секунди, а кабріолет — за 4,3 секунди. Максимальна швидкість обох автомобілів обмежена електронікою на позначці 250 кілометрів на годину. При замовленні опціонального пакету “M Driver's” максимальна швидкість машин збільшиться до 305 кілометрів на годину.

За даними BMW, новинки в порівнянні з M6 попереднього покоління споживають на 30% менше палива. Дводверка в змішаному циклі витрачає 9,9 літра бензину на "сотню", а кабріолет — 10,3 літра.

Крім того, найпотужніші "шістки" оснащені системами "старт-стоп" і рекуперації енергії при гальмуванні, адаптивними амортизаторами, а також мають по три режими роботи для двигуна і рульового управління Servotronic.

У базовій комплектації купе і кабріолет BMW M6 мають повністю світлодіодні фари головного світла і 19-дюймові колісні диски із спортивними покришками розмірності 265/40 на передній осі і 295/35 на задній. При замовленні опціональних 20-дюймових коліс для моделі також стануть доступні більш потужні гальмівні механізми з карбон-керамічними дисками, які важать на 19,4 кілограми менше за стандартні гальма.