У свою чергу Audi (люксовий підрозділ Volkswagen AG), що збільшила продажі на 29%, обійшла Mercedes-Benz і виявилася другою. Її відставання від лідера невелике — лише 1709 машин.

Консолідовані глобальні продажі BMW за перші три місяці цього року зросли на 14% до 265 809 автомобілів, при цьому компанія Audi реалізувала більше 260 тис машин. Перевершити конкурентів BMW допоміг високий попит на який нещодавно вийшов компактний кросовер X1 і 54%-ве зростання продажів нового флагманського седана 7-Series.

"Продажі машин BMW зросли практично на всіх автомобільних ринках світу, — відзначив фінансовий директор BMW Ян Робертсон. — У другому кварталі зростання продажів продовжиться".

Настільки оптимістичний прогноз фіндиректор баварського концерну пов'язує з виходом нового покоління 5-Series та оновленням купе і кабріолетів 3-Series. У березні продажі седанів 5-Series стартували в Європі, в червні новинка надійде на ринок США. 5-Series - найпопулярніша модель сімейства BMW, на неї припадає трохи більше половини від загального обсягу продажів.

Продажі оновлених версій 3-Series — купе і кабріолета — почалися наприкінці березня. Ці та інші нові моделі, як очікується, допоможуть концерну BMW Group реалізувати за підсумками 2010 року більше 1,3 млн автомобілів, вважає Робертсон. Крім BMW, в концерн входять марки Mini і Rolls-Royce.

Друге місце за обсягами продажів серед преміум-брендів за підсумками першого кварталу займає Audi. Компанія, вперше випередила Mercedes-Benz (зростання —15%, продано 248,5 тис. машин), поставила мету: стати самим популярним люксовим брендом до 2015 року з річним обсягом продажів 1,5 млн автомобілів. За підсумками минулого року Audi була третьою, перше місце займав BMW, на другому був Mercedes-Benz.