Як розповів керівник проекту Кевін Сістром, адміністрація ресурсу не змогла "виконати один зі своїх головних обов’язків – зрозуміло донести свої наміри". Він вибачився перед користувачами Instagram і заявив, що компанія працює над виправленням власної помилки.

Зокрема, керівництво вирішило повернути розділ про рекламу в правилах сервісу до колишнього вигляду. При цьому очільник Instagram підкреслив, що сервіс не має наміру продавати фотографії користувачів рекламодавцям.

Водночас, питання щодо передачі даних користувачів Instagram в соціальну мережу Facebook досі залишається відкритим. Оновлена версія правил роботи Instagram почне працювати в другій половині січня наступного року.

Нагадаємо, сервіс Instagram оприлюднив нові правила користування, які дозволяють використовувати фотографії користувачів у рекламних цілях.